Toimiala-, nuoriso- ja harrastusjärjestösi digitaalinen ydin
Kilta-järjestelmällä hallinnoit järjestösi tärkeitä jäsentoimintoja, esimerkiksi laskutusta. Lisäosilla voit muokata Kilta-rekisterin palvelemaan järjestösi kaikkia tarpeita.
Kilta on monipuolinen jäsenrekisteri, joka pitää jäsenten ja myös esimerkiksi jäsenen huoltajan tiedot keskitetysti yhdessä paikassa. Kiltan kautta tapahtumien, kerhojen ja leirien ilmoittautumiset käyvät sujuvasti.
Helppoutta laskutukseen
Kilta-jäsenrekisteri helpottaa jäsenlaskujen perimistä. Kaikki laskutustiedot ja maksuhistoria ovat yhdessä rekisterissä, josta saadaan tiedot myös raportointiin. Myös tilaisuuksien ja vaikkapa leirien maksut on helppo kerätä Kiltan avulla. Laskutusaineisto voidaan siirtää järjestön taloushallintojärjestelmään.
Varmuutta viestintään
Kilta-rekisteriä voit hyödyntää myös järjestösi viestintään keskusjärjestö-, liitto- paikallis- ja aluetasoilla. Voit esim. tiedottaa koko jäsenistöä tai vain paikallisseuran jäseniä.
Ehdotonta tietoturvaa ja Kehätiedon jatkuvaa tukea
Kilta-jäsenrekisteri suojaa tietojasi. Se huomioi GDPR:n ja kerää lokitukset talteen. Vahvat tunnistusmenetelmät ja Audit trail ovat itsestäänselvyys. Asiakaspalvelumme ja tekninen tukemme auttavat sinua aina tarvittaessa.
KILTA-rekisteri
Helppokäyttöinen ja monipuolinen järjestöjä aidosti palveleva jäsenrekisteri
Kilta tarjoaa toiminnallisuuksiltaan monipuolisen jäsenrekisterin, jolla hoidat jäsenhallinnan, viestinnän ja laskutuksen liitto-, alue- ja yhdistystasolla.
Kaikki järjestön toimintaan ja jäsenyyksiin liittyvä tieto tallennetaan keskitettyyn Kilta-järjestelmään, josta sitä voidaan hyödyntää mm. toiminnan ohjauksessa, raportoinnissa ja kehittämisessä.
Kiltan automaatio vapauttaa aikaa järjestöissä niin hallinto- kuin ruohonjuuritason tekemiseeen ja pitää tiedot visusti tallessa.
MODUULIT
Laaja ja edelleen laajentuva palveluvalikoima
Kehätiedolla on Kilta-jäsenrekisteriin liittyviä lisäosia, joiden avulla saat vielä enemmän irti jäsenrekisteristäsi.
Kehätiedon omat moduulit helpottavat mm. tapahtumien järjestämistä sekä verkko- ja mobiiliasiointia.
Kilta sisältää valmiit rajapinnat, joiden avulla rekisteriin voidaan liittää kolmannen osapuolen järjestelmiä.
”Datamme on oikeellista ja oikea-aikaista. Pystymme tekemään ennusteita sekä arvioimaan jäsenmäärän ja -rakenteen muutoksia. ”
Ville Jokinen
Jäsenhallintakoordinaattori, Suomen partiolaiset
Täydennä järjestösi ratkaisu näillä moduuleilla
Palvelupyynnöt
Palvelupyyntöjärjestelmä kehittää järjestösi toimintaa ja parantaa tietoturvaa.
Palvelupyynnöt
Palvelupyyntömoduuli mahdollistaa jäsenten pyyntöihin vastaamisen täsmällisesti ja luotettavasti. Kaikki palvelupyynnöt näkyvät yhdessä paikassa ja jäsenten neuvonta käy kätevästi ja ripeästi. Palvelupyyntömoduulin avulla tietoja on helppo hallinnoida, käsitellä ja arkistoida. Käsittelyhistoria auttaa tulevissa palvelutilanteissa.
Parempaa palvelua
Moni järjestö tai liitto tarjoaa jäsenilleen neuvontapalveluja puhelimitse, sähköpostilla tai verkossa. Palvelupyyntöjen hallinta -tuotemoduulin avulla yhteydenotot voidaan kerätä eri kanavista yhteen, keskitettyyn järjestelmään. Siellä niitä voidaan luokitella, seurata ja käsitellä sekä tallentaa jäsenrekisteriin, kunkin jäsenen tietojen yhteyteen, mistä ne ovat aina tarvittaessa saatavilla. Palveluprosessi selkeytyy ja nopeutuu.
Tyytyväisempi jäsenistö
Palvelupyyntömoduuli tehostaa jäsenyhteydenottojen käsittelyä, olipa kyse sitten jäsenyyteen tai edunvalvontaan liittyvistä asioista. Selkeämpi tiedonhallintaprosessi nopeuttaa pyyntöjen käsittelyä – ja vastausaika lyhenee.
Turvallista tiedonsiirtoa
Palvelupyyntöjärjestelmä kehittää järjestösi toimintaa ja tiedonhallintaa sekä parantaa tietoturvaa. Yhdessä suojatussa järjestelmässä tiedot pysyvät tallessa ja turvassa.
Käsittelyhistoria tallentuu
Käsittelyhistoria jää järjestelmän muistiin ja auttaa tulevissa palvelutilanteissa. Tämä helpottaa tilanteissa, joissa asiakas tekee samasta asiasta uuden palvelupyynnön tai jos asiakkaan palvelupyyntöä käsittelee useampi ihminen.
Moderni digitaalinen asiointikanava luo aidosti hyvän digitaalisen jäsenkokemuksen.
Verkkoasiointi
Verkkoasiointimoduuli antaa jäsenille mahdollisuuden tarkastella ja päivittää omia tietojaan ja etujaan, maksaa jäsenmaksuja, lukea digilehteä tai käydä ostoksilla verkkokaupassa. Selkeä jäsenistön itsenäiseen asiointiin kannustava verkkoasiointipalvelu säästää aikaasi järjestösi ydintoimintaan sekä henkilökohtaiseen kontaktointiin silloin, kun sitä tarvitaan.
Jäsenmaksut
Jäsenet voivat maksaa jäsenmaksujaan ja tarkastella omia maksutietojaan helposti verkossa. Mikäli maksu on erääntynyt, se on helppo hoitaa nopeasti maksuun. Muistuttelu vähenee ja maksut tulevat todennäköisemmin maksetuksi ajallaan.
Helppo asiointi
Itsepalvelu helpottaa jäsenen asiointia järjestön kanssa, kun sen voi hoitaa kotoa käsin tietokoneella. Jäsen voi muokata tietojaan jäsenrekisterissä, esim. osoitteen muuttuessa. Näin koko rekisteri pysyy entistä paremmin ajan tasalla. Myös viestittely järjestön kanssa voidaan hoitaa turvallisesti salatulla yhteydellä.
Sujuva ilmoittautuminen
llmoittautuminen tapahtumiin käy nopeasti, kun jäsen on valmiiksi kirjautuneena. Osallistuminen ja ilmoittautumiset näkyvät jäsenrekisterissä.
Turvallinen asiointi
Jäsenen asiointi järjestön kanssa on turvallista. Jäsen pääsee käsiksi omiin tietoihinsa ja voi hoitaa omia asioitaan turvallisen kirjautumisen jälkeen. Viestiminen järjestön kanssa on helppoa, nopeaa ja huoletonta, turvallisuudesta tinkimättä.
Helppo tapahtumahallinta, ilmoittautuminen ja osallistujatietojen käsittely.
Tapahtumat
Järjestösi tapahtumien hallinta helpottuu ja tiedot osalllistujista kerätään yhteen järjestelmään. Tapahtuman luominen, ilmoittautumislomakkeen suunnittelu ja julkaisu verkossa on kätevää, samoin kuin itse tapahtumiin ilmoittautuminen.
Helpompaa tapahtumahallintaa
Tapahtumien hallinta muuttuu helpommaksi, kun manuaaliset työt automatisoidaan. Moduuli auttaa hoitamaan ilmoittautumiset ja jonotuslistat puolestasi. Sen avulla voidaan luoda verkkosivuille tapahtumakalenteri ja tapahtumalle oma sivu, määritellä osallistujien maksimimäärä, ajastaa ilmoittautumisaika ja lähettää vahvistusviesti ilmoittautuneille. Osallistujien tiedot integroituvat luontevasti Kilta-rekisteriin.
Selkeää raportointia ja toimivaa yhteistyötä
Tapahtumamoduulin avulla osallistujalistat ja laskutusraportit löytyvät helposti, ja nimikorttien ja osallistumistarrojen tulostus on helppoa. Moduulia voidaan hyödyntää myös tapahtumissa, jotka järjestetään yhdessä kumppaneiden kanssa.
Sähköinen vaali on helppo, nopea ja tasapuolinen tapa äänestää järjestön tai liiton erilaisissa kysymyksissä.
Digivaali
Sähköinen vaali on perinteistä lipukevaalia nopeampi tapa äänestää järjestön henkilövaaleissa ja asiakysymyksissä. Sovellus toimii saumattomasti Kilta-rekisterin osana, mutta voit ottaa sen käyttöön myös, vaikka organisaatiosi ei olisi Kilta-käyttäjä.
Tasapuolisuus
Sähköinen äänestys tarjoaa jäsenistölle tasapuoliset mahdollisuudet osallistua päätöksentekoon. Äänestystavan nopeus ja helppous nostaa äänestysaktiivisuutta.
Joustavat mahdollisuudet
Digivaalimoduuli sujuvoittaa äänestystä niin liittovaaleissa, kokouksissa, henkilövaaleissa kuin asiakysymyksistä äänestettäessä. Uuden vaalin tai äänestyksen luonti on helppoa ja nopeaa, ja äänestys voidaan ajastaa etukäteen tai käynnistää halutulla hetkellä reaaliajassa. Äänestäjät saavat ilmoituksen äänestysoikeudestaan sähköpostilla tai tekstiviestillä.
Luotettava tulos
Automatisoitu ääntenlaskenta vähentää virheiden mahdollisuuksia. Digivaaleissa myös vaalisalaisuus säilyy. Äänioikeutettujen tiedot saat suoraan jäsenrekisteristä tai ulkopuolisesta järjestelmästä CSV-tiedostona. Äänestysaktiivisuutta ja äänimäärien kehittymistä voit seurata reaaliajassa.
Järjestösi tarpeisiin rakennettu verkkokauppa-alusta on toimivin tapa myydä järjestön tuotteita.
Verkkokauppa
Oma verkkokauppa järjestöllesi on toimivin tapa myydä järjestön tuotteita ja palveluita tuloksellisesti.
Helppo myydä
Omalla verkkokaupalla vauhditetaan järjestöjen kannatustuotteiden ja materiaalien myyntiä. Tuotteiden hallinta, tilausten vastaanotto ja käsittely sekä laskutus hallinnoidaan keskitetysti yhdessä paikassa. Tieto ostohistoriasta tallentuu tietenkin jäsenrekisteriin.
Helppo ostaa
Kiltaan integroituva verkkokauppa helpottaa tuotteiden esittelyä ja myyntiä, olivatpa ne sitten konkreettisia tuotteita tai esimerkiksi digikursseja tai -koulutuksia. Verkkokauppa tavoittaa jäsenet, tukijat ja muut sidosryhmät ja tekee ostamisesta helpompaa. Järjestön tuotteet löytyvät yhdestä paikasta ja isompienkin erien ostaminen käy kätevästi. Myös laskutus on automatisoitu.
Mobiili tuo järjestösi palvelut, jäsenedut, uutiset ja tapahtumat matkapuhelimeen.
Mobiili
Mobiili-lisäosan avulla jäsenille voidaan tarjota helppoja ja nopeita tapoja käyttää jäsenpalvelua. Mobiilisovelluksen ulkoasu voidaan sovittaa järjestön tai liiton väreihin ja palvelut muokata tarpeiden mukaan. Jäsenkortti kulkee kätevästi kännykässä ja asiointi järjestön kanssa on vaivatonta.
Saavutettavuus ja nopeus
Jäsenkortti kulkee kätevästi kännykässä ja asiointi järjestön kanssa on vaivatonta. Jäsen voi muokata tietojaan helposti esim. osoitteen muuttuessa tai käyttää liikkeellä ollessaan jäsenistölle tarjottavia etuja, joita on mahdollista tarjota myös nopealla aikataululla.
Käyttöönoton ja käytön vaivattomuus
Mobiilisovellus otetaan käyttöön tekstiviestillä. Sovelluksen päivitykset tehdään taustalla, eikä jäsenten tarvitse niistä huolehtia.
Jäsenmaksujen hoitamisen helppous
Jäsenet näkevät suoraan oman jäsenmaksunsa tilanteen. Mikäli maksu on erääntynyt, sen voi hoitaa nopeasti pois. Muistutusten tarve vähenee ja maksut tulevat todennäköisemmin maksetuiksi ajallaan.
Markkinointiin tehoja Push-ilmoituksilla
Push-ilmoitukset ovat järkevästi käytettyinä todella tehokas työkalu jäsenten tavoittamiseen, markkinointiin ja tiedottamiseen. Mobiilisovelluksessa jäsenistölle voidaan ilmoittaa esim. tapahtumista, joihin ilmoittautuminen käy muutamalla hipaisulla.