Kilta-jäsenrekisteri tehostaa kaikkia ammattiliiton toimintoja jäsenhallinnasta laskutukseen. Kilta laajenee ammattiliiton, aluejärjestöjen ja yhdistysten tarpeiden mukaan.
Kilta helpottaa ammattiliiton jäsenhallintaa ja auttaa ammattiliittoa tuottamaan modernia sähköistä asiointipalvelua niin verkossa kuin mobiilissa. Itseasiointi kattaa muun muassa omien tietojen muutokset, ongelmatilanteiden hoidon, työelämäkysymysten käsittelyn sekä yhteystietojen ajantasaisuuden niin omassa työpaikassa, paikallisyhdistyksessä kuin liittotasollakin.
Ketteryyttä jäsenmaksujen keräämiseen
Kilta helpottaa jäsenmaksujen keräämistä, olipa kyseessä sitten itsemaksavien jäsenten maksut tai työnantajan veloittamat jäsenmaksut. Kilta tukee niin kiinteäsummaisia kuin %-perusteisesti veloitettavia jäsenmaksutapoja. Kaikki perityt maksut on nähtävissä asiointipalvelussa ja myös rästiin jääneiden maksujen periminen on automatisoitu.
Tehokkuutta viestintään
Kiltaa voivat käyttää tuhannet ihmiset ammattiliiton eri tasoilla. Luottamushenkilöt voivat viestittää työpaikoilla asioista edustamilleen jäsenille nopeasti, samanaikaisesti ja tasavertaisesti. Paikalliset ammattiosastot voivat hoitaa yhdistystoimintaa, järjestää tapahtumia sekä hoitaa tiedotusta ja tilastointia.
Ehdotonta tietoturvaa ja Kehätiedon jatkuvaa tukea
Kilta-jäsenrekisteri suojaa tietojasi. Se huomioi GDPR:n ja kerää lokitukset talteen. Vahvat tunnistusmenetelmät ja Audit trail ovat itsestäänselvyys. Ammattiliitto voi halutessaan ulkoistaa Kehätiedolle esimerkiksi työnantajien selvitysten ja jäsenmaksujen käsittelyn. Kiltaa voidaan käyttää joko pilvestä käsin tai ammattiliiton itse valitsemasta palvelinympäristöstä.
Ammattiliittojen tarpeisiin suunniteltu ja sovitettu Kilta-jäsenrekisteri auttaa ammattiliittoa toiminnan ja prosessien ohjauksessa.
Yhdistykset hyötyvät erilaisten jäsenluetteloiden, toimihenkilöilmoitusten ja vuosi-ilmoitusten raportointimahdollisuuksista.
Jäsenille Kilta tarjoaa itsepalvelua verkossa ja mahdollisuuden asioida sähköisesti liiton kanssa mm. työelämäkysymysten tiimoilta.
MODUULIT
Laaja ja edelleen laajentuva palveluvalikoima
Kehätiedolla on Kilta-jäsenrekisteriin liittyviä lisäosia, joiden avulla saat vielä enemmän irti jäsenrekisteristäsi.
Kehätiedon omat ammattiliitoille soveltuvat moduulit helpottavat mm. palvelupyyntöihin vastaamista, sähköisten vaalien järjestämistä, lakkoavustusten maksatuksia ja tapahtumien järjestämistä.
Kiltassa on valmiina kattavat rajapinnat kolmannen osapuolen järjestelmien saumattomaan integrointiin.
”Käyttäjien määrään nähden Kilta on palvellut erinomaisesti. Se on varsin helppokäyttöinen, joten sen saa otettua uusille toimijoille pienellä koulutuksella käyttöön”
Heikki Salden
Jäsenpalvelupäällikkö, Tehy
Täydennä ammattiliittosi ratkaisu näillä moduuleilla
Palvelupyynnöt
Palvelupyyntöjärjestelmä kehittää järjestösi toimintaa ja parantaa tietoturvaa.
Palvelupyynnöt
Palvelupyyntömoduuli mahdollistaa jäsenten pyyntöihin vastaamisen täsmällisesti ja luotettavasti. Kaikki palvelupyynnöt näkyvät yhdessä paikassa ja jäsenten neuvonta käy kätevästi ja ripeästi. Palvelupyyntömoduulin avulla tietoja on helppo hallinnoida, käsitellä ja arkistoida. Käsittelyhistoria auttaa tulevissa palvelutilanteissa.
Parempaa palvelua
Moni järjestö tai liitto tarjoaa jäsenilleen neuvontapalveluja puhelimitse, sähköpostilla tai verkossa. Palvelupyyntöjen hallinta -tuotemoduulin avulla yhteydenotot voidaan kerätä eri kanavista yhteen, keskitettyyn järjestelmään. Siellä niitä voidaan luokitella, seurata ja käsitellä sekä tallentaa jäsenrekisteriin, kunkin jäsenen tietojen yhteyteen, mistä ne ovat aina tarvittaessa saatavilla. Palveluprosessi selkeytyy ja nopeutuu.
Tyytyväisempi jäsenistö
Palvelupyyntömoduuli tehostaa jäsenyhteydenottojen käsittelyä, olipa kyse sitten jäsenyyteen tai edunvalvontaan liittyvistä asioista. Selkeämpi tiedonhallintaprosessi nopeuttaa pyyntöjen käsittelyä – ja vastausaika lyhenee.
Turvallista tiedonsiirtoa
Palvelupyyntöjärjestelmä kehittää järjestösi toimintaa ja tiedonhallintaa sekä parantaa tietoturvaa. Yhdessä suojatussa järjestelmässä tiedot pysyvät tallessa ja turvassa.
Käsittelyhistoria tallentuu
Käsittelyhistoria jää järjestelmän muistiin ja auttaa tulevissa palvelutilanteissa. Tämä helpottaa tilanteissa, joissa asiakas tekee samasta asiasta uuden palvelupyynnön tai jos asiakkaan palvelupyyntöä käsittelee useampi ihminen.
Jäsenasiat hoituvat kätevästi ja tietoturvallisesti verkossa.
Verkkoasiointi
Jäsenasiat hoituvat helposti ja tietoturvallisesti verkossa
Jäsenmaksujen ketterä kerääminen
Jäsenet voivat maksaa jäsenmaksujaan ja tarkastella etujaan yhdessä keskityssä järjestelmässä. He näkevät koko jäsenmaksuhistoriansa ja voivat tehdä helposti muutoksia esim. äitiysloman tai muun maksuvapaan aikana.
Tietoturvallista ay-toimintaa
Verkkoasiointipalvelussa on luottamushenkilöille omat osionsa, joista he löytävät työkaluja ay-toimintaan. Kaikki tiedot ovat asianmukaisesti turvassa – ja pääsy tietoihin on vain niillä henkilöillä, joille se on lakisääteisesti suotu. Salassapidettävät asiat pysyvät salassa.
Palvelee niin paikallis- kuin liittotasolla
Kilta hyödyttää myös ammattiliiton aktiivien toimintaa antamalla tietoja työpaikan ammattiyhdistysaktiivisuudesta. Paikallisyhdistyksissä hyöty näkyy jäsenten itsepalvelussa, laskutuksessa ja tapahtumien järjestämisessä.
Helppo tapahtumahallinta, ilmoittautuminen ja osallistujatietojen käsittely.
Tapahtumat
Järjestösi tapahtumien hallinta helpottuu ja tiedot osallistujista kerätään yhteen järjestelmään. Tapahtuman luominen, ilmoittautumislomakkeen suunnittelu ja julkaisu verkossa on kätevää, samoin kuin itse tapahtumiin ilmoittautuminen.
Helpompaa tapahtumahallintaa
Tapahtumien hallinta muuttuu helpommaksi, kun manuaaliset työt automatisoidaan. Moduuli auttaa hoitamaan ilmoittautumiset ja jonotuslistat puolestasi. Sen avulla voidaan luoda verkkosivuille tapahtumakalenteri ja tapahtumalle oma sivu, määritellä osallistujien maksimimäärä, ajastaa ilmoittautumisaika ja lähettää vahvistusviesti ilmoittautuneille. Osallistujien tiedot integroituvat luontevasti Kilta-rekisteriin.
Selkeää raportointia ja toimivaa yhteistyötä
Tapahtumamoduulin avulla osallistujalistat ja laskutusraportit löytyvät helposti, ja nimikorttien ja osallistumistarrojen tulostus on helppoa. Moduulia voidaan hyödyntää myös tapahtumissa, jotka järjestetään yhdessä kumppaneiden kanssa.
Automatisoi lakkoihin liittyvät toiminnot, lakkopäivien tarkistukset ja maksatukset.
Lakkoapu
Lakkoapu tekee lakkoihin liittyvistä toimista digitaalisia ja helpottaa esim. lakkotukirahan maksamista.
Maksatustiedot näkyvillä ja ajan tasalla
Jäsen voi merkitä ylös päivät, joina on ollut lakossa ja päivät, joina on työskennellyt. Lakkotukiraha maksetaan ilmoitusten mukaan. Kaikki lakkotukien maksatukseen liittyvät tiedot löytyvät kätevästi samasta paikasta kuin jäsenten muut tiedot.
Helpot raportit kirjanpitoon
Digitaalinen lakkoapu auttaa myös liittosi kirjanpitäjää. Kaikki tietyn lakon piiriin kuuluvat tiedot ovat helposti poimittavissa ja saat maksatustiedot kirjanpitäjälle selkeässä muodossa.
Sähköinen vaali on helppo, nopea ja tasapuolinen tapa äänestää järjestön tai liiton erilaisissa kysymyksissä.
Digivaali
Sähköinen vaali on perinteistä lipukevaalia nopeampi tapa äänestää järjestön henkilövaaleissa ja asiakysymyksissä. Sovellus toimii saumattomasti Kilta-rekisterin osana, mutta voit ottaa sen käyttöön myös, vaikka organisaatiosi ei olisi Kilta-käyttäjä.
Tasapuolisuus
Sähköinen äänestys tarjoaa jäsenistölle tasapuoliset mahdollisuudet osallistua päätöksentekoon. Äänestystavan nopeus ja helppous nostaa äänestysaktiivisuutta.
Joustavat mahdollisuudet
Digivaalimoduuli sujuvoittaa äänestystä niin liittovaaleissa, kokouksissa, henkilövaaleissa kuin asiakysymyksistä äänestettäessä. Uuden vaalin tai äänestyksen luonti on helppoa ja nopeaa, ja äänestys voidaan ajastaa etukäteen tai käynnistää halutulla hetkellä reaaliajassa. Äänestäjät saavat ilmoituksen äänestysoikeudestaan sähköpostilla tai tekstiviestillä.
Luotettava tulos
Automatisoitu ääntenlaskenta vähentää virheiden mahdollisuuksia. Digivaaleissa myös vaalisalaisuus säilyy. Äänioikeutettujen tiedot saat suoraan jäsenrekisteristä tai ulkopuolisesta järjestelmästä CSV-tiedostona. Äänestysaktiivisuutta ja äänimäärien kehittymistä voit seurata reaaliajassa.
Erimielisyysrekisteristä on apua, kun työpaikalla syntyy erimielisyyksiä esimerkiksi työsuhdeasioista.
Erimielisyysrekisteri
Erimielisyysrekisteri hyödyttää tilanteissa, joissa työpaikalla syntyneet erimielisyydet vaativat sovittelijaa.
Erimielisyysrekisteriin tallennat kätevästi kaikki erimielisyyteen liittyvät dokumentit ja pystyt helposti seuraamaan tapahtumien etenemistä. Tarkka dokumentointi onkin tärkeää, etenkin jos kiista etenee oikeuteen saakka. Dokumentaatio jää talteen Kilta-rekisteriin ja sitä voidaan tarkastella myöhemmin esimerkiksi vastaavien tapauksien yhteydessä.
Järjestösi tarpeisiin rakennettu verkkokauppa-alusta on toimivin tapa myydä järjestön tuotteita.
Verkkokauppa
Oma verkkokauppa järjestöllesi on toimivin tapa myydä järjestön tuotteita ja palveluita tuloksellisesti.
Helppo myydä
Omalla verkkokaupalla vauhditetaan järjestöjen kannatustuotteiden ja materiaalien myyntiä. Tuotteiden hallinta, tilausten vastaanotto ja käsittely sekä laskutus hallinnoidaan keskitetysti yhdessä paikassa. Tieto ostohistoriasta tallentuu tietenkin jäsenrekisteriin.
Helppo ostaa
Kiltaan integroituva verkkokauppa helpottaa tuotteiden esittelyä ja myyntiä, olivatpa ne sitten konkreettisia tuotteita tai esimerkiksi digikursseja tai -koulutuksia. Verkkokauppa tavoittaa jäsenet, tukijat ja muut sidosryhmät ja tekee ostamisesta helpompaa. Järjestön tuotteet löytyvät yhdestä paikasta ja isompienkin erien ostaminen käy kätevästi. Myös laskutus on automatisoitu.
Mobiili tuo järjestösi palvelut, jäsenedut, uutiset ja tapahtumat matkapuhelimeen.
Mobiili
Mobiili-lisäosan avulla jäsenille voidaan tarjota helppoja ja nopeita tapoja käyttää jäsenpalvelua. Mobiilisovelluksen ulkoasu voidaan sovittaa järjestön tai liiton väreihin ja palvelut muokata tarpeiden mukaan. Jäsenkortti kulkee kätevästi kännykässä ja asiointi järjestön kanssa on vaivatonta.
Saavutettavuus ja nopeus
Jäsenkortti kulkee kätevästi kännykässä ja asiointi järjestön kanssa on vaivatonta. Jäsen voi muokata tietojaan helposti esim. osoitteen muuttuessa tai käyttää liikkeellä ollessaan jäsenistölle tarjottavia etuja, joita on mahdollista tarjota myös nopealla aikataululla.
Käyttöönoton ja käytön vaivattomuus
Mobiilisovellus otetaan käyttöön tekstiviestillä. Sovelluksen päivitykset tehdään taustalla, eikä jäsenten tarvitse niistä huolehtia.
Jäsenmaksujen hoitamisen helppous
Jäsenet näkevät suoraan oman jäsenmaksunsa tilanteen. Mikäli maksu on erääntynyt, sen voi hoitaa nopeasti pois. Muistutusten tarve vähenee ja maksut tulevat todennäköisemmin maksetuiksi ajallaan.
Markkinointiin tehoja Push-ilmoituksilla
Push-ilmoitukset ovat järkevästi käytettyinä todella tehokas työkalu jäsenten tavoittamiseen, markkinointiin ja tiedottamiseen. Mobiilisovelluksessa jäsenistölle voidaan ilmoittaa esim. tapahtumista, joihin ilmoittautuminen käy muutamalla hipaisulla.