Kilta-jäsenrekisteri tuo yhden monikäyttöisen tietojärjestelmän koko sote-järjestön käyttöön. Kiltan automaatio auttaa järjestön arjessa ja mahdollistaa muun muassa helpon jäsenmaksujen keräämisen, laajat neuvontapalvelut ja ajantasaisen jäsenrekisterin.
Kilta-rekisteri helpottaa monin tavoin sosiaali- ja terveysjärjestöjen toimintaa. Se on avuksi valtakunnallisten ja paikallisten ja tapahtumien suunnittelussa ja järjestämisessä, vapaaehtoistyön ja vertaistuen organisoinnissa, sopeutumisvalmennuksissa sekä laskutuksessa ja varojen jaossa yhdistyksille.
Hyötyä kaikille järjestön tasoille
Kilta-jäsenrekisteri palvelee liittojen, aluejärjestöjen ja yhdistysten jäsenistöä samassa rekisterissä keskitetysti. Yksi järjestelmä on koko järjestön käytössä. Jäsenet voivat asioida sujuvasti verkossa, hoitaa jäsenmaksut, päivittää omia tietojaan ja tutustua järjestön tiedotuksiin, viesteihin ja jäsenetuihin.
Jäsenviestintää ja sähköisiä palveluita
Kun kaikki tiedot ovat yhdessä paikassa, ne on helppo pitää kaikkien asianosaisten saavutettavissa ja aina ajan tasalla. Jäsenviestintä, yhdistysinformaatio ja mahdolliset jäsenlehtiasiat hoituvat helposti Kiltassa. Sähköinen palvelu siirtyy näppärästi mobiiliin ja tuo jäsenedut helposti jäsenten saataville.
Ehdotonta tietoturvaa ja Kehätiedon jatkuvaa tukea
Kilta-jäsenrekisteri suojaa tietojasi. Se huomioi GDPR:n ja kerää lokitukset talteen. Aukoton kirjausketju eli audit trail on itsestäänselvyys. Asiakaspalvelumme ja tekninen tukemme auttavat sinua aina tarvittaessa. Lisäksi voit ulkoistaa meille osan toiminnoistasi.
kilta-rekisteri
Turvaa ja sujuvuutta sosiaali- ja terveysalan järjestön jäsenrekisteriin
Toimivat IT-palvelut ovat edellytys toimivalle sote-alan palvelulle. Turvallinen ja helppokäyttöinen Kilta tuo jäsenten kaikki tiedot yhteen rekisteriin.
Kilta-jäsenrekisterissä voit segmentoida eri ryhmiä ja kohdentaa viestit yhdelle tai useammalle ryhmälle. Kiltasta on apua myös sopeutumista tukevien kurssien järjestämisessä.
Kiltan avulla keräät jäsen- ja osallistumismaksut kätevästi automaation avulla. Saat myös tarvittavat raportit rahoittajille ja toiminnan tueksi.
MOduulit
Laaja ja laajennettavissa oleva jäsenrekisteri
Kehätiedolla on Kilta-jäsenrekisteriin liittyviä lisäosia, joiden avulla saat vielä enemmän irti järjestösi jäsenrekisteristä.
Kehätiedon omat moduulit helpottavat mm. palvelupyyntöihin vastaamista, sähköisten vaalien järjestämistä sekä verkko- ja mobiiliasiointia.
Kilta sisältää valmiit rajapinnat, joiden avulla rekisteriin voidaan liittää kolmannen osapuolen järjestelmiä.
”Lähes 90 prosenttia jäsenistä liittyy verkkolomakkeen kautta – eli ainakin liittyvät jäsenet käyttävät nettiä.”
Tiina Vuorinen
Järjestökoordinaattori, Suomen Sydänliitto
Täydennä sosiaali- ja terveysjärjestösi ratkaisu näillä moduuleilla
Sopeutumista tukevat kurssit
Tapahtumat-moduulin lisäosa helpottaa sopeutumista tukevien kurssien järjestämistä.
Sopeutumista tukevat kurssit
Sopeutumista tukevat kurssit on Kilta-jäsenrekisterin Tapahtumat-moduulin lisäosa, joka helpottaa järjestöjen sosiaalisten valmennusten ja kurssien järjestämistä.
Moduulin avulla kurssien hakuprosessit helpottuvat ja hakutiedot ja -historia jäävät näkyviin. Sopeutumista tukevat kurssit -lisäosan avulla on helppo hakea valmennuspaikkaa esimerkiksi huollettavalle tai koko perheelle.
Lisäosa auttaa sosiaalisten valmennusten ja kurssien suunnittelussa ja toteutuksessa sekä niistä raportoinnissa esimerkiksi rahoittajille.
Palvelupyyntöjärjestelmä kehittää järjestösi toimintaa ja parantaa tietoturvaa.
Palvelupyynnöt
Palvelupyyntömoduuli mahdollistaa jäsenten pyyntöihin vastaamisen täsmällisesti ja luotettavasti. Kaikki palvelupyynnöt näkyvät yhdessä paikassa ja jäsenten neuvonta käy kätevästi ja ripeästi. Palvelupyyntömoduulin avulla tietoja on helppo hallinnoida, käsitellä ja arkistoida. Käsittelyhistoria auttaa tulevissa palvelutilanteissa.
Parempaa palvelua
Moni järjestö tai liitto tarjoaa jäsenilleen neuvontapalveluja puhelimitse, sähköpostilla tai verkossa. Palvelupyyntöjen hallinta -tuotemoduulin avulla yhteydenotot voidaan kerätä eri kanavista yhteen, keskitettyyn järjestelmään. Siellä niitä voidaan luokitella, seurata ja käsitellä sekä tallentaa jäsenrekisteriin, kunkin jäsenen tietojen yhteyteen, mistä ne ovat aina tarvittaessa saatavilla. Palveluprosessi selkeytyy ja nopeutuu.
Tyytyväisempi jäsenistö
Palvelupyyntömoduuli tehostaa jäsenyhteydenottojen käsittelyä, olipa kyse sitten jäsenyyteen tai edunvalvontaan liittyvistä asioista. Selkeämpi tiedonhallintaprosessi nopeuttaa pyyntöjen käsittelyä – ja vastausaika lyhenee.
Turvallista tiedonsiirtoa
Palvelupyyntöjärjestelmä kehittää järjestösi toimintaa ja tiedonhallintaa sekä parantaa tietoturvaa. Yhdessä suojatussa järjestelmässä tiedot pysyvät tallessa ja turvassa.
Käsittelyhistoria tallentuu
Käsittelyhistoria jää järjestelmän muistiin ja auttaa tulevissa palvelutilanteissa. Tämä helpottaa tilanteissa, joissa asiakas tekee samasta asiasta uuden palvelupyynnön tai jos asiakkaan palvelupyyntöä käsittelee useampi ihminen.
Moderni digitaalinen asiointikanava luo aidosti hyvän digitaalisen jäsenkokemuksen.
Verkkoasiointi
Verkkoasiointimoduuli antaa jäsenille mahdollisuuden tarkastella ja päivittää omia tietojaan ja etujaan, maksaa jäsenmaksuja, lukea digilehteä tai käydä ostoksilla verkkokaupassa. Selkeä jäsenistön itsenäiseen asiointiin kannustava verkkoasiointipalvelu säästää aikaasi järjestösi ydintoimintaan sekä henkilökohtaiseen kontaktointiin silloin, kun sitä tarvitaan.
Jäsenmaksut
Jäsenet voivat maksaa jäsenmaksujaan ja tarkastella omia maksutietojaan helposti verkossa. Mikäli maksu on erääntynyt, se on helppo hoitaa nopeasti maksuun. Muistuttelu vähenee ja maksut tulevat todennäköisemmin maksetuksi ajallaan.
Helppo asiointi
Itsepalvelu helpottaa jäsenen asiointia järjestön kanssa, kun sen voi hoitaa kotoa käsin tietokoneella. Jäsen voi muokata tietojaan jäsenrekisterissä, esim. osoitteen muuttuessa. Näin koko rekisteri pysyy entistä paremmin ajan tasalla. Myös viestittely järjestön kanssa voidaan hoitaa turvallisesti salatulla yhteydellä.
Sujuva ilmoittautuminen
llmoittautuminen tapahtumiin käy nopeasti, kun jäsen on valmiiksi kirjautuneena. Osallistuminen ja ilmoittautumiset näkyvät jäsenrekisterissä.
Turvallinen asiointi
Jäsenen asiointi järjestön kanssa on turvallista. Jäsen pääsee käsiksi omiin tietoihinsa ja voi hoitaa omia asioitaan turvallisen kirjautumisen jälkeen. Viestiminen järjestön kanssa on helppoa, nopeaa ja huoletonta, turvallisuudesta tinkimättä.
Helppo tapahtumahallinta, ilmoittautuminen ja osallistujatietojen käsittely.
Tapahtumat
Järjestösi tapahtumien hallinta helpottuu ja tiedot osalllistujista kerätään yhteen järjestelmään. Tapahtuman luominen, ilmoittautumislomakkeen suunnittelu ja julkaisu verkossa on kätevää, samoin kuin itse tapahtumiin ilmoittautuminen.
Helpompaa tapahtumahallintaa
Tapahtumien hallinta muuttuu helpommaksi, kun manuaaliset työt automatisoidaan. Moduuli auttaa hoitamaan ilmoittautumiset ja jonotuslistat puolestasi. Sen avulla voidaan luoda verkkosivuille tapahtumakalenteri ja tapahtumalle oma sivu, määritellä osallistujien maksimimäärä, ajastaa ilmoittautumisaika ja lähettää vahvistusviesti ilmoittautuneille. Osallistujien tiedot integroituvat luontevasti Kilta-rekisteriin.
Selkeää raportointia ja toimivaa yhteistyötä
Tapahtumamoduulin avulla osallistujalistat ja laskutusraportit löytyvät helposti, ja nimikorttien ja osallistumistarrojen tulostus on helppoa. Moduulia voidaan hyödyntää myös tapahtumissa, jotka järjestetään yhdessä kumppaneiden kanssa.
Sähköinen vaali on helppo, nopea ja tasapuolinen tapa äänestää järjestön tai liiton erilaisissa kysymyksissä.
Digivaali
Sähköinen vaali on perinteistä lipukevaalia nopeampi tapa äänestää järjestön henkilövaaleissa ja asiakysymyksissä. Sovellus toimii saumattomasti Kilta-rekisterin osana, mutta voit ottaa sen käyttöön myös, vaikka organisaatiosi ei olisi Kilta-käyttäjä.
Tasapuolisuus
Sähköinen äänestys tarjoaa jäsenistölle tasapuoliset mahdollisuudet osallistua päätöksentekoon. Äänestystavan nopeus ja helppous nostaa äänestysaktiivisuutta.
Joustavat mahdollisuudet
Digivaalimoduuli sujuvoittaa äänestystä niin liittovaaleissa, kokouksissa, henkilövaaleissa kuin asiakysymyksistä äänestettäessä. Uuden vaalin tai äänestyksen luonti on helppoa ja nopeaa, ja äänestys voidaan ajastaa etukäteen tai käynnistää halutulla hetkellä reaaliajassa. Äänestäjät saavat ilmoituksen äänestysoikeudestaan sähköpostilla tai tekstiviestillä.
Luotettava tulos
Automatisoitu ääntenlaskenta vähentää virheiden mahdollisuuksia. Digivaaleissa myös vaalisalaisuus säilyy. Äänioikeutettujen tiedot saat suoraan jäsenrekisteristä tai ulkopuolisesta järjestelmästä CSV-tiedostona. Äänestysaktiivisuutta ja äänimäärien kehittymistä voit seurata reaaliajassa.
Luo puitteet tulokselliseen varainhankintaan ja hoida kaikki varainhankinnan toiminnot tehokkaasti.
Varainhankinta
Varanhankinta-lisäosa tukee järjestösi varainhankintaa ja luo puitteet tulokselliseen toimintaan. Sen avulla varainhankinnan toiminnot hoituvat tehokkaasti ja tukijasi saavat mutkattoman tavan lahjoittaa.
Nopeasti liikkeelle
Valmiit lomakkeet helpottavat kampanjan perustamista. Ne voi muokata mieleiseksi niin tekstien kuin ulkoasun osalta. Tukijoiden henkilötietojen hallinta on tehokasta ja tietoturvallista.
Kohdennettavuus
Tukijan lahjoitukset, tehdyt toimenpiteet, postitukset ja muu oleellinen tieto tallentuu yhteen paikkaan ja saat kuvan tukijan tukijaprofiilista. Rekisteristä voidaan tehdä poiminta vaikkapa tietyn lahjoitussumman tehneistä tukijoista tai jonkin kiinnostuksen kohteen kertoneista tukijoista. Kohdennettujen tietojen avulla voit lähestyä lahjoittajia juuri heitä koskettavalla tavalla.
Rajoituksettomat kampanjat
Kampanjoita voidaan luoda ja hallinnoida sovelluksessa rajoituksetta. Tietoihin voidaan kirjata kaikki oleellinen: kampanjaan liitetyt verkkolomakkeet, aikajaksot, keräystavoitteet, tulleet lahjoitukset, vastuuhenkilöt ja kampanjakulut.
Hallinnointi ja raportointi
Seuraa järjestön varainhankinnan suuntaa ja kokonaiskuvaa, esimerkiksi tukija- tai lahjoitusmääriä ja tarkastele kampanjatuoton kehitystä reaaliajassa ja rahaliikenteen kohdentumista eri keräyskohteisiin.
Älykäs automatisointi
Kaikki kerran syötetyt tiedot siirtyvät automaation avulla eteenpäin. Myös lahjoittamisen polku on automatisoitu: tukijaa ohjataan eteenpäin ja lahjoitussummat veloitetaan automaattisesti ulkopuolisten palveluntarjoajien maksupalveluiden avulla. Maksamisen jälkeen tukija ohjataan kiitossivulle ja hänelle voidaan myös lähettää ennalta määritellyt kiitosviestit.
Järjestösi tarpeisiin rakennettu verkkokauppa-alusta on toimivin tapa myydä järjestön tuotteita.
Verkkokauppa
Oma verkkokauppa järjestöllesi on toimivin tapa myydä järjestön tuotteita ja palveluita tuloksellisesti.
Helppo myydä
Omalla verkkokaupalla vauhditetaan järjestöjen kannatustuotteiden ja materiaalien myyntiä. Tuotteiden hallinta, tilausten vastaanotto ja käsittely sekä laskutus hallinnoidaan keskitetysti yhdessä paikassa. Tieto ostohistoriasta tallentuu tietenkin jäsenrekisteriin.
Helppo ostaa
Kiltaan integroituva verkkokauppa helpottaa tuotteiden esittelyä ja myyntiä, olivatpa ne sitten konkreettisia tuotteita tai esimerkiksi digikursseja tai -koulutuksia. Verkkokauppa tavoittaa jäsenet, tukijat ja muut sidosryhmät ja tekee ostamisesta helpompaa. Järjestön tuotteet löytyvät yhdestä paikasta ja isompienkin erien ostaminen käy kätevästi. Myös laskutus on automatisoitu.
Mobiili tuo järjestösi palvelut, jäsenedut, uutiset ja tapahtumat matkapuhelimeen.
Mobiili
Mobiili-lisäosan avulla jäsenille voidaan tarjota helppoja ja nopeita tapoja käyttää jäsenpalvelua. Mobiilisovelluksen ulkoasu voidaan sovittaa järjestön tai liiton väreihin ja palvelut muokata tarpeiden mukaan. Jäsenkortti kulkee kätevästi kännykässä ja asiointi järjestön kanssa on vaivatonta.
Saavutettavuus ja nopeus
Jäsenkortti kulkee kätevästi kännykässä ja asiointi järjestön kanssa on vaivatonta. Jäsen voi muokata tietojaan helposti esim. osoitteen muuttuessa tai käyttää liikkeellä ollessaan jäsenistölle tarjottavia etuja, joita on mahdollista tarjota myös nopealla aikataululla.
Käyttöönoton ja käytön vaivattomuus
Mobiilisovellus otetaan käyttöön tekstiviestillä. Sovelluksen päivitykset tehdään taustalla, eikä jäsenten tarvitse niistä huolehtia.
Jäsenmaksujen hoitamisen helppous
Jäsenet näkevät suoraan oman jäsenmaksunsa tilanteen. Mikäli maksu on erääntynyt, sen voi hoitaa nopeasti pois. Muistutusten tarve vähenee ja maksut tulevat todennäköisemmin maksetuiksi ajallaan.
Markkinointiin tehoja Push-ilmoituksilla
Push-ilmoitukset ovat järkevästi käytettyinä todella tehokas työkalu jäsenten tavoittamiseen, markkinointiin ja tiedottamiseen. Mobiilisovelluksessa jäsenistölle voidaan ilmoittaa esim. tapahtumista, joihin ilmoittautuminen käy muutamalla hipaisulla.