Toimiva palvelupyyntöjärjestelmä parantaa jäsenhallintaa
Palvelupyyntöjen hallinta on Kilta-jäsenrekisterin lisäosa, joka kokoaa palvelupyynnöt hallitusti yhteen rekisteriin, lyhentää palvelupyyntöjen vastausaikaa ja kerää tiedot talteen esimerkiksi toiminnan kehittämistä varten.
Monet järjestöt saavat palvelupyyntöjä ja jäsenten yhteydenottoja useita kanavia pitkin: sähköpostitse, puhelimitse ja verkkolomakkeilla. Kilta-moduuli Palvelupyyntöjen hallinta mahdollistaa nopean ja hallitun palvelupyyntöihin vastaamisen ja antaa järjestöille arvokasta tietoa siitä, millaisissa asioissa jäsenet ottavat yhteyttä ja mikä heitä kiinnostaa. Moduuli keskustelee luontevasti Kilta-jäsenrekisterin kanssa ja yhteydenotot on helppo kirjata järjestelmään.
Keskitetty palvelupyyntöjen hallinta
Palvelupyyntöjen hallinta -moduuli kerää yhteen kaikki eri kanavista tulevat jäsenten yhteydenotot. Ne pysyvät keskitetysti samassa paikassa, jossa niitä on helppo seurata. Kuinka monta odottavaa palvelupyyntöä on, kuinka moni palvelupyyntö odottaa lisätietoja, mitä kanavaa pitkin pyyntö on tullut, kuinka moneen pyyntöön on vastattu ja mitä pyyntöihin on vastattu – ja mitkä pyynnöt odottelevat vielä vastausta.
Helppo asiointi
Palvelupyyntöjen hallinta tekee yhteydenoton helpoksi myös jäsenelle. Järjestelmä tallentaa aiemmat yhteydenotot ja mitä niihin on vastattu. Näin jäsenpyyntöihin vastaaja näkee aiemman keskustelun ja osaa vastata jäsenen uuteen pyyntöön entistä persoonallisemmin ja täsmällisemmin.
Jäsen pystyy ajan tasalla käsittelystä
Moduulin avulla on myös helppo pitää jäsen ajan tasalla asiansa käsittelyssä. Moduuliin voi lisätä automaattiset viestit, joissa tiedotetaan jäsentä asioiden etenemisestä. Esimerkiksi: Palvelupyyntö on otettu käsittelyyn, palvelupyyntö odottaa lisäselvitystä tai palvelupyyntöön on vastattu (esimerkiksi suojatussa palveluportaalissa).
Kokonaiskuva säilyy
Järjestöissä saattaa olla useita palvelupyyntöjen käsittelijöitä. Moduulimme avulla kaikki käsittelijät saavat tiedon siitä, millaista yhteydenpito jäsenen kanssa on aiemmin ollut. Viestien vaihdosta tulee selkeämpää ja tieto liikkuu järjestelmässä helposti. Moduuliin voi antaa erilliset tunnukset myös sellaisille käsittelijöille, joilla ei ole pääsyä varsinaiseen Kilta-rekisteriin.
Arvokasta tietoa toiminnan kehittämiseen
Palvelupyyntöjä saattaa tulla satoja ja jopa tuhansia. Palvelupyyntöjen hallinta -moduulin avulla voit arkistoida pyyntöjä, tehdä erilaisiin tarpeisiin raportteja ja niiden avulla kehittää järjestösi toimintaa palvelemaan jäsenistöäsi entistä paremmin.
Palvelupyyntöjen hallinta -moduulin ulkonäkö on helposti omaksuttavissa ja sen käyttö on sujuvaa kaikille palvelupyyntöjen käsittelijöille.
Haluatko kuulla lisää palvelupyyntöjärjestelmästä?
Täytä lomake, niin otan sinuun yhteyttä.